נדל"ן בקו החוף

השקעה ורכישת נדל"ן בקו החוף בישראל הולכת ומצטמצמת וכשמדברים על מצוקת דיור בעיקר מתכוונים למרכז הארץ, אם קצת נזוז מהמרכז שכולל בעיקרו את תל אביב וכל גוש דן, נמצא שאיזור השרון שצמוד לקו החוף גם הוא מושך אליו עוד ועוד זוגות צעירים שרוצים להבטיח את עתידם ואת עתיד ילדיהם וכדאי שנדע מה הן האפשרויות הקיימות והיכן הן ממוקמות. הרצון להישאר קרובים למרכז ועם זאת לשמור על קרבה לטבע, לחיות חיים קהילתיים וכן לפרוח כלכלית יכול להתממש ברכישת נדל"ן באיזור השרון ממש על קו החוף. על קו החוף נמצא שמורות טבע מוגנות כאלו שלא יאפשרו בנייה בעתיד, פארקים רחבי ידיים לבילויים קהילתיים ומשפחתיים, איזורי מסחר חדשים, בתי ספר וגנים במרחקים קצרים והקרבה לכבישים הראשיים. במאמר זה תקבלו את האפשרויות האחרונות הנותרות בנדל"ן על קו החוף.

צילום: מאגר תמונות 123RF

שכונת אגמים בנתניה

בניית שכונת אגמים בנתניה החלה כבר בשנת 2010 ועוד ממשיכה להצמיח מגדלי יוקרה ואף על פי שממשיכה לגדול היא אחת השכונות ששילבה באופן מעורר השראה את השילוב הנדיר של חדשנות, יוקרה ואווירה כפרית, בזכות הבנייה שנמצאת ממש ליד אגם החורף שמוכר גם כ"שלולית החורף", סביבו הקימו פארק גדול שמהווה מקום למפגשים משפחתיים, קהילתיים, פעילויות ספורט, בידור ופנאי.

מעבר לאגם החורף, שכונת אגמים נבנתה ממש מול שמורת הטבע "אירוס הארגמן" שמשתרעת על כ- 45 דונם ונמצאת על מצוקים יפייפים עם נוף ירוק וממש על הים, המרחק האווירי בין שכונת אגמים לחוף הים הוא 800 מטרים בלבד.

במרחק הליכה תמצאו בתי ספר, גנים ומרכזיי קניות, במרחק נסיעה קצר תמצאו את המרכז המסחרי- ספיר שהתפתח מאוד בשנים האחרונות ומהווה כמרכז בילוי ומסחר.

השכונה ממקומת בצמוד לשניי כבישים ראשיים בעיר נתניה שמהווים מעבר נוח אל מרכז העיר ואל יציאה מהעיר לכביש החוף- כביש 2.

צילום: מאגר תמונות 123RF


שכונת הפארק בחדרה

שכונת הפארק בחדרה הינה שכונה חדשה במזרח חדרה ומונה כיותר מ- 700 משפחות, עדיין נמצאת בשלבי איכלוס וקיימות בה כ- 2000 יחידות דיור שכוללות מגדלי יוקרה במתחם משולב של בתים צמודי קרקע.

בשכונה זו תוכלו להינות ממרכז מסחרי והרבה שטחיים פתוחים וירוקים בזכות הקרבה לעמק חפר.

במרכז שכונת הפארק בחדרה תגלו פארק רחב ידיים בן כ-90 דונם ובו תתרשמו מאמפיתאטרון, אגם מלאכותי, שבילי הליכה ואופניים.

יתרון נוסף לשכונת הפארק היא הקרבה לצירי תנועה מרכזיים כמו כביש 4,9 ו-6.

הקרבה לים ושילוב היוקרתיות, אורבניות והכפריות מאפשרים לעיר חדרה להיחשב כעיר מובילה בפיתוח ובבנייה ומעניקה אפשרות לרכישת דירה שווה במחירים אטראקטיביים החל מ 1,949,000 לדירת 4 חדרים ו 2,080,000 לדירת 5 חדרים.

צילום: מאגר תמונות 123RF


פרוייקט חוף התכלת בהרצליה

כמעט עשור פרויקט חוף התכלת עמד מלכת וחיכה לאישורים בכדי להתחיל בבנייה על שטח של כ- 2000 דונם מצידה הצפוני של מרינת הרצליה ועד לגבול צפון תל אביב.

בשנת הפרויקט קיבל את כל האישורים שמאפשרים להחל בבנייה של כ- 12,500 דירות, שטחי מסחר, תעסוקה ומלונאות.

הקרקע סמוכה לקו החוף וכן לעורקי תחבורה מרכזיים.

הפרויקט מזמין משקיעים להשקיע באיזור נחשק ומרכזי עם נוף לים ומרחק של 300 מ' בלבד מן החוף.

הרצלייה היא עיר שמשלבת יוקרה ומסחר והתשואות שניתן להרוויח מהשקעה שכזו כנראה יחוו עלייה גבוהה.

הקרקע אינה זמינה לבנייה מידיית ונמצאת עדיין בשלביי ההשקעה, סיכוייה רבים בזכות המיקום האטראקטיבי של העיר, הקרבה לחוף, אפשרויות התעסוקה והמסחר הרבות.

צילום: מאגר תמונות 123RF


ואם תרצו עדיין להשקיע בנדל"ן תל אביבי על קו החוף

שדה דב פרוייקט נדל"ן היוקרתי בתל אביב כנראה יבטיח לכם השקעה עם תשואות.

אם חשבתם שתל אביב סיימה לגדול ובכן כנראה שתגלו שלאחר מאבקים רבים פרוייקט הנדל"ן שעתיד להיבנות בשדה דב, קיבל את כל האישורים הנדרשים והקרקע הופשרה על מנת להחל בתהליך הבינוי.

לאלו מכם שמעוניינים להשקיע השקעה מבטיחה כדאי להשקיע לפניי ששווי הקרקע יזנק משמעותית.

לאחר סגירת שדה דב ביולי 2019 מדינת ישראל החלה לקדם תכנית בנייה במקום,

התוכנית עתידה לבנות כ- 16,000 יחידות דיור בבנייה לגובה של עד 45 קומות.

המיקום אטראקטיבי ביותר, ממש על קו חוף ויכלול פארק גדול, שטחי מסחר, מתחמי בילוי ופנאי.

הקרקע אינה זמינה לבנייה מיידית ונמצאת עדיין בשלביי השקעה, חשוב לציין שסיכויי ההצלחה של פרוייקט נדל"ן בסדר גדול שכזה דיי גדולים ויציביים בשל העובדה שמדינת ישראל ועיריית תל-אביב הן אלו שמקדמות את התכנית במהירות רבה על מנת להגיע לשלבי הבנייה.

סיבה נוספת לכך שבעיר תל-אביב הולכות ומתמעטות אפשרויות הבינוי ופרוחיקט שכזה יהיה מבין אחרוני הפרוייקטים שייבנו בעיר הכי מרכזית ומבוקשת בישראל.