חברות תפעול פנסיוני – המלצות שיעשו לכם קצת סדר

כיום על פי חוק כל חברה שנותנת שירותיי תפעול פנסיוני מחוייבת לעבוד דרך המסלקה הפנסיונית בלבד, ישנן חברות שמציעות שירות חלקי או מלא עם הטבות נוספות, ואם ממש תרצו לעשות זאת בעצמכם יש ממשק שפתוח לציבור הרחב ותוכלו לעשות זאת דרכו. השוק מלא באפשרויות, ריכזנו לכם כמה אפשרויות על מנת לעשות קצת סדר.

צילום: מאגר תמונות 123RF

TIMEWATCH נתחיל עם המלצה על

חברת טיימווט'ץ קיימת כבר 16 שנה ומציעה לכם שירות באופן עצמאי דרך המערכת שלה או בשירות מלא שכולל כל מה שאתם מבקשים למען השקט של בית העסק והעובדים בכל הנוגע להפרשות פנסיוניות וטיפול נכון ויעיל מול חברות הביטוח השונות.

החברה פיתחה את מוצרי הדגל שלה לגמרי בעצמה, מערכת ושירותים מבוססי ענן, משמע המערכת משדרת את המידע המוזן אלייה ישירות אל חברות הביטוח וקופות הגמל ויש לכם את הבחירה המלאה אם לקבל שירות חלקי או מלא.

בשירות חלקי משמע שתוכלו להשתמש במערכת של החברה בעוד שאתם אלו שיזינו את נתוני התשלומים וההפרשות הפנסיוניות של העובדים שלכם ומעקב עצמאי אחרי ההיזונים המתקבלים מחברות הביטוח, הממשק הוא קל ונוח יחסית.

בשירות המלא תתבקשו רק להעביר את הדוחות אל החברה והם יהיו אחראים לכל התהליך מהתחלה ועד הסוף- מהזנת נתוני הפרשות פנסיוניות של עובדי החברה שלכם עד טיפול בהיזונים חוזרים המתקבלים מחברות הביטוח.

המערכת מעניקה גם אפשרות לרואי חשבון, סוכני ביטוח ויועצי מס להשתמש בפלטפורמה.

במערכת של טיימווא'ץ תמצאו מגוון כלים אוטומטים כמו למשל זיהוי אוטומטי של היזונים שגויים ותיקון אוטומטי לצד התרעות למנהלי התיקים על היזונים חוזרים הדורשים בדיקה וטיפול.

במידה ובחרתם לעשות שימוש עצמאי בממשק תוכלו להיות בטוחים שתקבלו התרעות על פערים בין הפרשה נוכחית לזו של החודש הקודם.

תוכלו למצוא פיצ'רים נוספים במערכת שיקלו עליכם את השימוש בו.

צילום: מאגר תמונות 123RF


SMARTI חברת תפעול פנסיוני

החברה כבר החלה את שירותי התפעול הפניסיוני עוד בשנת 2014, הרבה לפניי שנכנס לתוקף החוק המחייב כל מעסיק מעל עשרה עובדים לדווח לחברות הביטוח על הכספים וההפרשות הפנסיוניות של העובדים.

החברה מעניקה שירותי סליקה ותפעול לאלפי עסקים ומטפלת בכיותר מ-500 אלף עובדים בארץ ובחו"ל. צוות החברה מונה מומחים בתחומי תוכנה, ראיית חשבון, ביטוח, מיסוי, ניהול וניתוח מידע ומערכות. שיתוף פעולה של מומחים באסכולות שונות נותן מענה בתחומים השונים ובפיתוחים טכנולוגיים ושירותים ממושכים של הממשק.

הודות לממשק הנוח והפשוט ישנה שקיפות מלאה למעסיקים הבוחרים בסמארטי כחברת התפעול הפנסיוני לעסק שלהם, מעסיקים יכולים באופן חופשי לגשת ולהתחבר אל המערכת ולהתעדכן במצב טיפול ההפרשות, בהיזונים חוזרים ובבעיות שדורשות טיפול.

לצד הממשק הדיגיטלי הנוח והשקיפות המלאה כל בית עסק מקבל מנהל אישי, שיהיה אחראי ללוות ולטפל בענייני חישוב והעברת ההפרשות הפנסיוניות מבית העסק אל קרנות העובדים בחברות הביטוח, מעקב וביקורת אחריהם וטיפול בהיזונים חוזרים.

השירות של החברה הוא שירות מלא ומעניק שקט ויעילות לכל בית עסק.

צילום: מאגר תמונות 123RF


המסלקה הפנסיונית

המסלקה הפנסיונית הוקמה ע"י חברת סוויפטנס שזכתה במכרז של משרד האוצר בשנת 2012 לאחר החוק שמשרד האוצר הצליח להעביר בתחום הסדרת העברת המידע והכספים בשוק הפנסיוני.

המסלקה הפנסיונית היא למעשה זו שמרכזת בפורמט אחד ואחיד את כל תעבורת המידע הפנסיוני המשרת את המעסיקים, היועצים, הסוכנים וכל החוסכים לפנסיה.

בזכות המסלקה שמחברת את כל הגורמים בשוק הפנסיוני החל מבית עסק קטן או גדול, ביטוחי וקרנות הפנסיה כולל החוסכים בעצמם, כל אדם יכול יכול להתחבר אל הממשק בצורה נוחה ויעילה ולעקוב אחר הפעילות הפנסיונית שנעשית בתיק האישי שלו, כולל כמה כסף נחסך ובאילו קופות מחולקות הכנסותיו.

כאן בהחלט ישנה גם את הזירה העצמאית בה יכול כל מעסיק קטן או גדול לנהל לגמרי בעצמו ובצורה פשוטה ומסודרת את כל דיווחי והעברות הכספים של העובדים לגופי הפנסיה השונים מבלי לעשות טעויות מיותרות, זאת בזכות הממשק שלא משאיר מקום לשגות ומושתת על פורמט ברור בו כל מה שמעסיק צריך לעשות הוא להוציא קובץ אחיד מתוך תוכנת השכר שלו עם פירוט שכולל: את שמות העובדים, קרנות הפנסיה של כל עובד, הסכום אותו צריך להפקיד לכל עובד מתוך הסכום הכולל שהועבר בדוח ולשלוח אותו באמצעות פורטל המסלקה הפנסיונית.

הממשק אשר מפוקח ע"י רשות שוק ההון פועל באופן כזה שגופי הפנסיה מחוייבים להשיב על כל פעולה שנעשתה בלוח זמנים מוגדר מראש ובכך נמנעות טעויות ובעיות שצפות מקבלות מענה וטיפול בתוך מספר שעות או בתוך ימים ספורים.

כשמעסיק לדוגמא מקבל התרעה על תקלה הוא יקבל גם הסבר מפורט וברור כיצד ניתן לטפל בתקלה.

המסלקה עומדת לרשותם וטובתם של מעסיקים באופן עצמאי וגם מתפעלים מטעם חברות תפעול פנסיוני המעוניינים לספק שירות תפעולי על בסיס תשתיות המסלקה.

צילום: מאגר תמונות 123RF


תפעולית פנסיונית - הכירו חברה משפחתית

בין אתם בעלי עסק קטן או גדול, תפעולית פנסיונית היא חברה משפחתית בעלת וותק למעלה מעשרים שנה בתחום הביטוח והפנסיה ורוצה להבטיח כי תעניק לכם הכרות מיטיבה עם העולם הפנסיוני ולהחסיר דאגה מבית העסק שלכם.

גם כאן לא תתצטרכו לעבור מסוכן לסוכן ותקבלו מנהל תיק אישי שילווה את בית העסק שלכם.

בין לקוחותים הפרושים בכל הארץ תמצאו חברות הייטק, בנייה, ייצור, חברות קיבוציות, מוסדיות, חברות מענף התקשורת ועוד.

מעבר להתייחסות האישית לכל לקוח ובית עסק, תפעולית פנסיונית שמה לה במטרה להתמקד בהיזונים חוזרים, טיפול ווידוא מול חברות הביטוח השונות שקיבלו את הכספים ואכן פיצלו אותם נכונה בין הקרנות והביטוחים השונים וכמובן טיפול בבעיות ובתקלות באופן מיידי ככל האפשר.

בדומה לחברת תפעולית פנסיונית תוכלו למצוא ברחבי הרשת אתרים והמלצות רבות על חברות שמספקות שירותיי תפעול פנסיוני, התמקדו בצרכים שלכם תוך מתן תשומת לב ליכולתיכם, האם אתם יכולים לנהל זאת לגמרי בעצמכם בממשק שמאפשר לכם לעשות זאת באופן עצמאי, או שדווקא רכישת שירותיהם של חברה שתוכל להוריד מכם מעמסה ותפנה לכם זמן ומשאבים חשובים היא הפתרון הנכון עבור בית העסק שלכם.

קראו היטב על כל חברה שמציעה את שירותיה וודאו כי זה אכן השירות שמתאים עבורכם ועבור העסק או החברה שלכם.

צילום: מאגר תמונות 123RF